Grevagården, mer info?

M

MDusty

Jag funderar på att åka och kolla nästa helg, men hittar ingen information. Jag har aldrig i hela mitt liv varit på westerntävling förut, det var väktaren på mitt jobb som tipsade om det då hon ska vara med i två klasser. Iallafall... Hon tyckte att jag skulle åka och titta på ko-klasserrna på lördagen, men hur var när och varför? Till Grevagården ska jag nog hitta, men det vore trevligt med ett program så man vet vad som händer och när. Har letat på både SQHS hemsida och här på Buke samt Googlat mig blå men icke. Någon som vet mera? Jag är tacksam för ALL information jag kan få!

Sv: Grevagården, mer info?

Hej ska försöka att hjälpa dig lite . På lördagen kl 8 - 12 går hunterklasserna 12-13 är det lunch under EM går Cutting , working cowhorse klasserna (kosseklasser) sista klassen är Open Reining senior Hoppas att du får en trevlig dag :idea:Jag kommer också att vara där hela helgen;)

Senast ändrad av en moderator:

Tack så jättemycket för svaret!! :bump:
Det lutar åt att det blir en utflykt med westerntema på lördag då. :banana:

Om du går in på SQHA's sida och Kalender-tävlingar så hittar du proppen och showbillen (programmet) där. Programmen med startlistor finns på plats, men du kan iallafall se tider och när ungefär vilka klaser går.

Ha så sköj!

Jag skall ju hem en runda nasta vecka. Da kan jag ju kanske aka och titta lite dar. Det verkar sa trevligt pa westerntavlingar.

Nu har jag fått med mig en kompis också! Det blir westernpremiär för oss (som båda kommer från travet) och det ska verkligen bli JÄTTEROLIGT!!! :bump::banana::bump::banana:
Hoppas det blir bra väder också.

Nu har jag fått med mig en kompis också! Det blir westernpremiär för oss (som båda kommer från travet) och det ska verkligen bli JÄTTEROLIGT!!! :bump::banana::bump::banana:
Hoppas det blir bra väder också.
Och efter den här helgens upplevelse går ni fr travet till western:banana: Ha det kul:rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 870
Senast: Lhas
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 545
Senast: Pyrran
·
Western Hej! Hoppas det finns någon här som kan hjälpa mig! :banana: Jag har bestämt mig för att gå all in för western efter att ha provat på...
Svar
6
· Visningar
2 183
Senast: sthu
·
Hundhälsa Idag fick vi äntligen träffa en ortoped. En helt fantastisk sådan som var så fin mot min hund så att jag blir tårögd när jag tänker på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 245
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar