Greenguard lr liknande på vintern?

Sv: Greenguard lr liknande på vintern?

Den mjuka, korgliknande med ett runt hål i botten funkar utmärkt på fångponnyn i vårt stall.
Vi serverar hö med olika struktur, dvs fint, grövre, kort och långt! Hon klarar allt!
Nu var hon van med munkorg redan när hon kom till oss, vet dock inte hur invänjningen gick till på förra stället.

Lycka till!

Sv: Greenguard lr liknande på vintern?

Han äter konstant tills det är slut i automaten så för honom är det ett måste, första året här gick han utan o han låg på ca 150-180 kg övervikt, nu är han riktigt fin o mår så mycket bättre med att slippa övervikten.

:rofl::rofl::rofl: OJ!!! Jösses vad han måste vart rund!!!!
Har du nått kort på Haribo då och nu???
Hoppas att Nettan forfarande är nöjd med honom!! Kram Mia i göteborg :)

Liknande trådar

Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
734
Senast: matson
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Anläggning Mina och stallägarens hästar går på lösdrift med en höstation där de äter hö en och en. Förra året fixade vi en stor låda att ha halm i...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: Marvin
·
Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 203
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar