Green Power?

L

Looser

Någon som vet var det finns att köpa? Verkar som svenska foder ska sluta med det eftersom det är bortplockat från hemsidan och så?
 
Sv: Green Power?

Vad jag vet så finns det i en ridsportaffär i Kungälv. De säljer Hipposortimentet, där Green Power ingår.
 
Sv: Green Power?

Vi har köpt de i en hästaffär som heter Tungelstaboden, ligger 1,5 - 2 mil söder om Sthlm, och på EKO i Länna, har jag handlat de och på Lyckås Ridsport. Dom har en foderaffär inne i butiken. Vet ej vad den heter. Men den ligger i Haninge i Stohlm.

// Tine
 
Sv: Green Power?

Green Power ingår i svenska foder sortiment, vilket även hippo foder gör. Så både green power och hippofoder ingår i svenska foder, precis som fibergi gör. Men det verkar som att svenska foder ska sluta sälja green power. Det kom green power till stallet idag med leveransen, men glömde fråga Lisen om dom ska slta med det.
 

Liknande trådar

Mat Ska till Malmöfestivalen och även om det finns gott om festivalmat så kan det vara skönt att gå till något ställe där man får sitta ner...
Svar
4
· Visningar
435
Kultur Något jag kom att tänka på när jag tittade på Luciamorgon i morse är vilken enorm mängd svenska julsånger det tycks finnas. Då menar jag...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Hedinn
·
Kläder & Bli fin ”Haglöfsjackan har blivit en symbol för den svenska gängkulturen.” SvD Jag hade ingen aning och kommer fortsätta köpa Haglöfskläder...
2
Svar
24
· Visningar
1 592
Senast: hastflicka
·
Foder & Strö min häst behöver mer fibrer, men jag vet ibte vad jag ska köpa för foder. sen har ja dålig koll på hur man ser hur mkt fibrer ett foder...
Svar
5
· Visningar
751
Senast: Tossa90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp