Gravidpenning

keilir

Trådstartare
Antar att det finns några här inne som har ansökt och fått gravdipenning.
Jag har BF 6/6, blir troligen beviljad gravidpeninng från någon gång runt 6/4. Det jag funderar på är att om man skulle vilja jobba någon vecka till, tänkte mig kanske om jag mår bra att jag skulle jobba över påsk för att få lite extra kosing. Hur funkar det då med gravidpengen. Känner att det kanske inte är bra att ansöka från efter påsk eftersom jag ju faktiskt kan känna att jag inte orkar jobba och då vill gå hem när jag fått det beviljat.
Är det möjligt att jobba någon extra vecka och liksom skjuta på gravidpengen eller får man problem då med fk som tycker att man kan fortsätta jobba?

Sv: Gravidpenning

Det är inget krav att ta alla dagar. Du ansöker från vilket dag du själv vill börja, men slutdatumen är alltid 11 dagar före BF ändå.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 214
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 440
Skola & Jobb Den här vintern har fått mig att undra om jag verkligen orkar fortsätta köra buss. Jag älskar det verkligen, det är mitt drömyrke sen...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 235
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 598

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat