Gravid symptom

hemlighemlig

Trådstartare
Är det vanligt att få mörkare färg runt bröstvårtan tidigt? alltså inte i ytterkant då..utan runt mitten.

OM jag skulle vara gravid så skulle jag vara i 3+6 i dag, är det för tidigt att testa?
Ska ha mens i morgon eller nån dag framåt ( lite ojämn ibland) och det känna inte som om mensen är påväg. Brukar ha molvärk och få ganska ont någon dag innan, men nu är det jätte lungt:).

Har även haft ömma bröst i kanske en vecka nu. Brukar ha det innan mens men nu känns det lite annorlunda samt att det har hållt i sig såpass "länge".
Började som en lite knöl i höger bröst som ömmade, sen gick det ner och så blev bröstet lite ömt. Andra är bara öm och lite i bröstvårtan.

Senast ändrad:
Sv: Gravid symptom

nä det är inte för tidigt att testa jag fick plus tidigare än så 3+4 tror jag det blir... hmmm.... *försöker räkna*

Sv: Gravid symptom

Ja det är vanligt.

Jag hade bara bröstsymptom, dvs mörkare bröstvårtgård och en storlek större bröst ;)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 137
Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Kilauea
·
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 609
Senast: bellala
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka