Gravid i Knivsta?

• Gravid - 1år
  • Trådstartare Trådstartare Maggie82
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 922
M

Maggie82

Hej!

Finns det någon här som är gravid och bor i Knivsta?
Jag och min kille ska snart flytta till Knivsta och vi ska ha barn i Augusti. Vore kul om man kunde lära känna någon från Knivsta som kommer att vara mammaledig samtidigt som jag!

Sv: Gravid i Knivsta?

En tjej i mitt stall ska ha barn i juni..... Hon bor i Knivsta. Det gör jag likaså..... Mina barn blir dock 3 och 5 i år.

Sv: Gravid i Knivsta?

Jag är i Knivsta ganska ofta då mina svärföräldrar bor där! Vi ska ha barn i december, så vi ska ju inte ha riktigt samtitidigt, men jag kommer troligen vara ledig redan innan så träffs kan man ju göra ändå:laugh:

Liknande trådar

Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: Badger
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 355
Kropp & Själ Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när... 2
Svar
23
· Visningar
1 093
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 697
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Skänkla mer?