Gravid-buke-träff

Sv: Gravid-buke-träff

Nejdå:p Bara man får klaga över sin otympliga kropp med alla dess graviditetsbesvär utan att någon misstycker;)
 
Sv: Gravid-buke-träff

Hahaha Jag menar väl det..
vem ska annars berätta alla läskiga förlossningshistorier för er..:devil:

(Ok då.. inte jag.. hade en lugn o skön förlossning..:D)
 
Sv: Gravid-buke-träff

Hahaha Jag menar väl det..
vem ska annars berätta alla läskiga förlossningshistorier för er..:devil:

(Ok då.. inte jag.. hade en lugn o skön förlossning..:D)

Den får du gärna berätta om;)

jag känner inte att jag kan bestämma var vi i landet vi ska ses. Kan ingen annan ge förslag?
 
Sv: Gravid-buke-träff

Kan oxå hänga med på en träff vid rimliga avstånd från Gästrikland. Har inte varit på buke på länge men har hittat hit igen. Mycket beroende på att vi gått igenom diverse behandlingar inför provrörsbefruktningen som lyckats nu. Är gravid i v 14.
 
Sv: Gravid-buke-träff

Grattis! Hoppas allt går vägen:bump:

vad roligt det skulle se ut när vi skulle mötas, ett helt gäng tjockisar på samma gång:D
 
Sv: Gravid-buke-träff

Jo tack tjock är jag redan. Spänner jag ut magen ser jag ut att vara i 7 månaden.
 
Sv: Gravid-buke-träff

Ja!!
Jag är på!

När ska vi ses?
Helg eller mitt i veckan?

Var bor alla? Jag bor strax söder om stockholm, är bilburen och kan tänka mig att åka sådär ca en timma i någon riktning.
 
Sv: Gravid-buke-träff

Ingen som ska på western-sm nere på Okna utanför Nyköping?

11-12 augusti!
 
Sv: Gravid-buke-träff

Kan oxå hänga med på en träff vid rimliga avstånd från Gästrikland. Har inte varit på buke på länge men har hittat hit igen. Mycket beroende på att vi gått igenom diverse behandlingar inför provrörsbefruktningen som lyckats nu. Är gravid i v 14.

Grattis..:bump::banana:
 
Sv: Gravid-buke-träff

Hade varit skitkul, men gud vad alla bor långt från mig:rofl: Tillhör SKÅNE vett ni!!!!:bow:
 
Sv: Gravid-buke-träff

Tack. Hur långt gånget är du?

Det är synd ibland att Sverige är så stort. Blir så svårt att träffa alla trevliga människor då.
 
Sv: Gravid-buke-träff

Jag vill gärna va med :bump: men jag bor ju i Göteborg o börjar få lite svårt att flytta på mej några längre sträckor... :(
 
Sv: Gravid-buke-träff

Vi kansek får ha flera gravidträffar runt om i Sverige!:)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 654
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 353
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 789
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp