Sv: Grattis Murray!
Tack!
Men har du bytt namn?
Ja, det kändes toppen, avgudar hästen så otroligt mycket. Kollat på filmen, o tydligen så fastnar han med skyddet på oddstavlan. Men, så kan han ju inte fortsätta göra, vad kan jag göra?
Dressyr gick bra, det finns mer att jobba på o bli bättre (det är iof bra, så kan man få ner straffen lite till). Två missar (ett byte och ett avbrott). Men han kändes fin, trots fågelfjädrarna som kom i ansiktet på både mig o honom.
Kändes fin i hoppning, men det blev lite plockepinn. Men det är små saker som jag tror ska gå att träna på. Ska byt bett så han inte bara drar iväg med mig.
I terrängen var han helt super. Tog inte alt. trots att jag höll på att smälla av. Om det var någon mer som var där och tittade, så höll på att glida nerför banken efter.
Så det blev en nionde placering och jag är super nöjd (grät när jag kom i mål)
.
Men du, du vet när vi pratade om det där med landslag. Bosse österlund satt bakom oss innan prisutdelningen. Och under p.u. så sa han någt i stilen med "vem är den där moa berrek, henne har jag aldrig sett tidigare". O då var ju mamma bara tvungen o säga att jag är hennes dotter. O, ja, så kom han fram till att vi var dom som uffe snackat om, o ville ha våran adress o telnr o kommande resultat
.
Får kanske/antagligen vara med i laget nu också! (flera av dom "självklara" ska starta andra klasser/tävlingar)
Men du, i botkyrka, då j*vlar. vad säger du om delad etta igen?