Grattis Mr Pooh

Sv: Grattis Mr Pooh

Gud vad roligt :) länk någonstans??? eller vad och vem har han blivit utsedd av?

*KL*

Tack alla. :) Det var superkul och oväntat. Jag fick fundera på tacktal i ca 15 sekunder (den tiden det tog från min sittplats tills jag gått upp på scenen) innan jag tackade inför 350 personer. :eek: :rofl: Men det gick bra det med.

En fråga bara, var du även nominerad eller vad det heter för årets uppfödare?

Där nämndes inga nominerade utan vinnaren utsågs direkt i stället, givetvis och väntat gick det till Ann och Thorsten Pehrsson. :bow:

Fast det hade varit roligt och lite mer spännande om där hade nominerats först i alla de tre grenarna som det gjordes i "Misters klass".

Grattis! Kollade in er hemsida, gud så fin han är! De andra är också jättefina, men han är mina nästa drömmars häst! :love: ;)

Liknande trådar

Gnägg Hej alla glada :banana: Jag har en fråga, jag visste inte i vilken tråd jag skulle ställa den här frågan i, men hoppas det är okej här...
2
Svar
25
· Visningar
5 315
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende...
2
Svar
27
· Visningar
1 997
Senast: Butros
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 146
Senast: Tranan
·
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske men hade varit roligt att veta lite hur ni har det och tänker om reserv saker.:D Jag tävlar och tränar...
2
Svar
27
· Visningar
2 881
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar