Grattis Mr Pooh

Sv: Grattis Mr Pooh

Om mina planer går i lås behöver jag inte råna en bank för att lägga ett bud på honom :angel: :D

Det lät ju spännande! Egen tillverkning av sedlar i källaren? gifta dig med en mångmiljädär på +95 eller? :idea:
Inget du vill tipsa en fattig uppfödare om? ;)

du får inte sälja mister :eek:
isåfall får du iaf se till att han blir kvar i sverige hos nån duktig ryttare.

/less på att många fina begåvade hästar lämnar sverige :(

Lugn lugn....jag kommer, om inte annat till bruksprovet. Måste se till så att vi hinner svänga runt till dig också, och klappa dina pollar igen. Fast mister har du väl inte hemma?

Nej, det verkar vara ett sådant drag efter honom här på buke så honom har jag gömt på hemlig ort! ;)

Jag ska också till bruksprovet så då ses vi där också. Pepparkakor o champagne var det ju tal om...

Nej, det verkar vara ett sådant drag efter honom här på buke så honom har jag gömt på hemlig ort! ;)

Jag ska också till bruksprovet så då ses vi där också. Pepparkakor o champagne var det ju tal om...

:rofl: .....hemlig ort...hmm...ja det är väl bäst så kanske =) Mister ser ju ut som vilken brun liten knubbig häst som helst så han är ju lättstulen :D

Här är han, vår lille spjuver :love:

misterVMstart.jpg

Världsmästare 2006, Championatvinnare 2006. Utsedd till Morgondagens Häst på Ryttargalan. Juryns motivering; Mister Pooh vann unghäst-VM för sexåringar och 6-årschampionatet och kan ses som helt outstanding bland unghästarna i sin gren i Sverige. En komplett fälttävlanshäst med anlag för både dressyr, hoppning och terräng som ser ut att ha de kvaliteer som man söker hos en blivande mästerskapshäst.

Liknande trådar

Gnägg Hej alla glada :banana: Jag har en fråga, jag visste inte i vilken tråd jag skulle ställa den här frågan i, men hoppas det är okej här...
2
Svar
25
· Visningar
5 315
Skola & Jobb Nu står jag här vid ett väg-skäl i livet. Jag har i början av året brutit med Sambo och då fått ut slantar från vårt gemensamma boende...
2
Svar
27
· Visningar
1 997
Senast: Butros
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med...
2
Svar
36
· Visningar
3 146
Senast: Tranan
·
Hästmänniskan Lite konstig fråga kanske men hade varit roligt att veta lite hur ni har det och tänker om reserv saker.:D Jag tävlar och tränar...
2
Svar
27
· Visningar
2 881
Senast: Ingela_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2