Grattis Martha!

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Camarotheking
  • Startdatum Startdatum
Självklart var jag på Plats
:bow: :bow:
nwtvillehagfors.jpg

Titta Va Fiiin :love: :love:
villelvbana.jpg

GRATTIS!!!
Gubben som skall hålla reda på sånt här åt mig hade noll koll.
Jag är glad för din skull!!
Nytt kapitel i boken va???????????????????????????

AM

:rofl: Som hästägare så har man ju hört talas om murphys lag :D :D .....Han hade NATURLIGTVIS trampat sig på ballen dagen innan..... :D...men det gick ju bra ändå....

Iförrgår hade han snott in sig i elrepet i hagen :crazy:...Ja...du vet hur det brukar vara :rofl: :rofl:

Joho, fast det heter inte Murphys lag- det heter Johannas lag, döpt ett fröken Kaos *mummlar*
:crazy:

Jaha *besviken* jag som i min enfald trodde det var nå nytt universal-kuta-fortare-bandage :D :p
Vilken fin diskret färg de hittade... :rofl:

Gratulerar :).Ska även passa på och skryta lite själv oxå :angel:.Min madame vann igår(efter 7sorger & 112 bedrövelser :crazy:) P21 på Romme :banana:.

Ja visst är det så!Vi har också jublat högt för en P-21 seger(eller uppsamlingslopp som det hette på "vår" tid)och jag vet känslan!

Lycka till i fortsättningen! :bump:

Inte vad jag vet i alla fall :rofl:.
Hon vann B-lopp i nov.Men de 160poängen har inte räckt för att komma med i vanliga lopp :crazy:.Därför blev det P21 :smirk:.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Den 19-23 februari 2025 är Gothenburg Horse Show äntligen tillbaka i Scandinavium. Nu släpps årets program och det bjuder på såväl...
Svar
0
· Visningar
100
Senast: Gunnar
·
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
859
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
618
Senast: MiniLi
·
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
336
Senast: Pegasus63
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama