Grattis Åke !!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

six feet under

Trådstartare
Jag vill ge mina varmaste gratulationer till en av världens skickligaste travtränare Åke S till segern i Elitloppet.:banana: Absolut värlsklass/Sixten

Sv: Grattis Åke !!!

Ja, grattis till Torvald och Åke. Och stort gratttis till skötaren Martina :bow: och alla andra runt hästen.

Ett stort grattis till kung åke, skötaren Martina och ägarna! :bow:

Det var riktigt mäktigt att vara på valla och se hur hela publiken hyllade honom! Det här är han verkligen värd!

Många varma grattis till Åke och hans team som gör ett enanstående jobb!!!! :)
Grattis Torvald och tack för uppvisningen!! :)
Snyggt jobbat!!!

Ja grattis Åke och torvald!!! Ni var ruggiga! Erkänner att jag själv blev rörd till tårar då Åke fällde en tår:cry::)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 552
Senast: Fiorano
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 716
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Värma spenat?

Hund, Katt, Andra Djur