Gratis träckprov?

T

traloppan

Det här nya (billigare) avmaskningsmedlet med samma innehåll som Ivomec erbjuder tydligen gratis träckprov? Någon som vet något mer om det här? Dvs. är det ett fullständigt träckprov eller bara på de parasiter som detta medel är verksamt mot?

Sv: Gratis träckprov?

Troligtvis "bara" de som medlet är verksamt mot. Men det är ju allt utom bandmasken som ändå är svår att se på träckprov.

Så sant, ska nog ringa och prata med dem. Ett gratis träckprov är ju ändå aldrig fel!! :)

traloppan skrev:
Så sant, ska nog ringa och prata med dem. Ett gratis träckprov är ju ändå aldrig fel!! :)
Tror att du var tvungen att köpa 10-pack eller nåt sånt i så fall.

Typiskt! Tänkte väl att det var nått lurt! :mad:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fram till nu haft ett gratis bokföringsprogram i mobilen, som fungerat bra till mitt lilla fritidsföretag. Men nu tar de bort...
Svar
7
· Visningar
483
Senast: ameo
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 677
Senast: corzette
·
Fritid Dottern fyller snart år. Hon har de senaste åren knappt viljat fira eller uppmärksamma sin födelsedag alls, men sa i dag att hon nog...
Svar
17
· Visningar
978
Senast: Luff
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 223
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leksak som belöning
  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30