Grannens hund driver oss till vansinne

Mirre

Trådstartare
:mad:
Han skäller hela jäkla dagarna! Från morogn till kväll (eller skäller, han kan f*n inte skälla låter mer som en säl:crazy: )
Vilket gör att våran hund börjar ta efter:crazy:
Går man förbi kommer han rusande och skäller och har man tur hoppar han inte över staketet. :crazy: Oftast börjar han skälla kl 5 på morogn..

Springer över på våran tomt och till grannen mittemot och bråkar med vår och deras hund. (våran är dock bara en liten valp:(:crazy: )
Gick förbi där nyss och då kom han rusande direkt och skällde som en galning. Äg kom ut rusande och gapade på mig:confused: blev ju förbannad så klart, och sa åt henne att hålla koll på sin hund.

Hon stod bara och skrek "har han varit ute eller". Nej inte den här gången tyckte jag då:smirk:

Blir bara så arg! Vill kunna gå ut med valpen utan att få en stor hund över oss. Litar inte ett dyft på den hunden.

Han flög på våran förra hund så det blev slagsmål när vi gick förbi.
Det är ju trots allt hennes skyldighet att ha koll på sin hund.

och äg står och gasar och gasar och gasar med bilen i evigheter typ vid 4-5 på morogn. En stor lastbil alltså så det låter ju hur mycket som helst.:mad: Jag menar vi sover då! Visa hänsyn!
Och grannen mittemot har precis kommit hem och ska sova då (jobbar natt) Det är så jäkla störande!

Hur hade ni gjort i den sitsen? Anmält? Eller vad?
 
Sv: Grannens hund driver oss till vansinne

Jag skulle iallefall anmäla någonstans, inte kan man ju tåla sånt... :(
 

Liknande trådar

Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 533
Senast: Liran
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 200
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 356
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Min granne med hundar kommer nog ha problem inom de närmsta dagarna... Han är envis som synden och ser sig själv som världens bästa...
Svar
3
· Visningar
1 400
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp