Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förbud mot giftormar håller jag med om. Men vad har du för vettiga skäl - annat än att du har en fobi?Comatose skrev:Jag skulle flytta. Jag är paniskt rädd för just ormar, och det räcker med att jag måste kolla toan för vattenormar nu som det är. Om jag VISSTE att det bodde en orm vägg i vägg skule jag inte våga sova heller.
Och visst, jag är partisk, men jag tycker inte att man ska få ha ormar (speciellt inte GIFTIGA!!) eller spindlar heller för den delen i lägenhet. Nixpix.
escodobe skrev:de med giftormar är extremt sällsynta(jag känner till 1 fall i sverige) - och i princip alltid är det ägaren själv som blir biten.
syftningsfel. Såvitt jag vet som har det bara förekommit en bitolycka med en ickesvens giftorm.Nikkis skrev:Jag känner till "några" som har flertal giftormar..finns en här å buke tillomed
så det finns fler än bara 1 som har det..giftormar är ju inte SÅ sällsynta här i sverige....jag kan dessutom ge mig f*n på att de som har ormar som intresse lär säkert ha flertal (gift)ormar,så det är vanligare än vad man tror..
men det är bra att man måste ha "licens" för att ha dessa ormar..en liten säkerthet för en själv att de iaf "kan" hantera dessa varlser..