Granne överklagar till miljödomstolen

Sv: Granne överklagar till miljödomstolen

Djurförbud för att kärringen inte gillar lukten av hästskit.
Vad blir det nästa gång? Vräkning av alla i hyreshusen som använder fel tvål?

LIA

:bow::bow::bow:

Vad otroligt korkad personen i fråga måste vara! Djurförbud för att det luktar gödsel och skyddsavståndet som beslutats inte passar denne.

Artikeln var väldigt fattig på information.. men 10 m är extremt litet skyddsavstånd.. och vad vet man om antalet hästar och hur gödselstacken sköts? väldigt vaga uppgifter..

jag vet förresten inte vem det handlar om eller vart det är.. :)

Idioter finns det gott om!!

Har ju kunnat läsa ofta om att grannar klagar på hästar och andra djur för de "luktar" eller finns till....

Jag tycker att de som flyttat till landet borde fatta INNAN den flyttar ut på landet att där kommer finnas kor hästar får grisar mm... När man flyttar ut på landet SKA man respektera detta eller flytta in till stan igen! Vi får ju ej ha vilka djur som helst i stan så då kan de som ej gillar djur stanna i sina städer.

Jenny

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 604
Senast: Shaggy
·
Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 528
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 582
Senast: hollypolly
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
4 117
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar