Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, det är han. Har en sida där man kan hitta hur många bilder som helst från tävlingar, för ett år sen fick jag upp över 200 på honom men nu finns det inga där. Kan det vara att han har ett till namn som många tävlingshästar kan ha?
Det ploppade upp en massa om Gralsritter på tyska, men eftersom jag inte kan mer än 2-3 ord på tyska så vet jag inte om det handlade om hästen el. om annat.
Googlade också lite men hittade bara en hingst som hette Gralsritter och var född 1965. Gralsritter förekom i flitigt i 2a/3e led i härstamningar på nu verksamma tyska hopphästar.
Så gammal ska han ju inte vara. Har för mig att han är född typ 1989 eller liknande. Har även för mig att han inte heter Gralsritter, utan något annat.
Hundavel & Ras
OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.