Graco vivo / mirage

misan

Trådstartare
Mer frågor i barnvagnsdjungeln... Vi har skaffat en rejäl Emmaljunga, men vill ha en lättare för shoppingturer också. En kompis har en Graco mirage och är jättenöjd med den, men nu när jag letat såna har jag hittat liknande modeller också, bl a då graco vivo. Någon som vet vad det är för skillnad på dem? Båda går ju sätta fast babyskyddet i chassit, och det är egentligen mycket därför vi vill ha en sån.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 822
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 857
Senast: geting
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 098
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 292
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar