Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min häst är allergisk mot Gråbo, men jag vet inte hur nyttigt respektive onyttigt det är för hästar i vanliga fall. Om hästarna har tillräckligt med "vanligt" gräs i hagen (så att de inte går hungriga) brukar de inte äta sådant som inte är bra för dem. Så om du har bra bete och hästarna ändå äter av Gråbon hade jag inte varit särskilt orolig.
Det är samma med min eksemvalack han vräker i sig gråbo så fort han kan! Men jag har inte sett att det skulle förvärra eksemen eller ge andra symptom på honom.
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Kropp & Själ Det har jag gjort en massa gånger och det värsta som hänt är väl att det gjort ont och att jag fått lock som suttit i länge. Men vräk på...
Hästhantering Nu har jag inte läst tråden jättenoga, så ber om ursäkt om jag missat något. Tyckte mig se någonstans att hon verkar gå ensam. Kan hon...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.