gråa dressyrskydd

Dressyr_flicka

Trådstartare
Har bestämt mig för att ha grå utrustning till lillpojken och letar nu gråa dressyrskydd, gärna liknande jacson i prisklass och utformning.
Nån som vet några?
Annars blir det gråa senskydd eller jacson i svart(samma färg som sadeln)
Här är en bild på pojken:
25404761.jpg

Sv: gråa dressyrskydd

köp ett par vita och färga:D
annars vet jag inte jag sett gråa dressyrskydd faktiskt..får be att återkomma!

Tanken har slagit mig faktiskt:p Frågan är om vanlig textilfärg går att använda på konstskinn?

Eskadron brukar vara ganska dyra, vill köpa ett par billigare till honom då han är unghäst och jag tror inte han har slutat växa än.

Eskadron brukar vara ganska dyra, vill köpa ett par billigare till honom då han är unghäst och jag tror inte han har slutat växa än.
Men det är ju en unghäst i ridbar ålder ändå. Min erfarenhet är att benen inte växer särskilt mycket till efter 3-4 års ålder (utan hästarna växer totalt på höjden samt bygger muskler). Söker man runt på nätet ginns det även butiker som säljer Eskadron till hyfsat humana priser. De är ju dessutom tåliga och brukar hålla länge = prisvärda då man inte behöver köpa nya så ofta.

Senast ändrad:

Kolla efter eskadron beg. brukar inte kosta så mycket då.
Jag har haft flera uppsättningar och sålt av för ca 300-400/set.

Jag kan varmt rekommendera Eskadron damasker, de som Breccia nämner. Jag har en uppsättning såna (fram o bak) och jag gillar dem verkligen!!

Tror du att hästens ben kommer växa så mycket till?
Köpa en storlek som är lite större än vad hästen har nu i så fall? Om jag minns rätt så finns det flera olika storlekar i Eskadrons damasker..?

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 946
Dressyr Hej! jag har efter mycket om och men börjat leta efter en ny kompis att tävla och träna dressyr med. Jag har kollat runt på diverse...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 735
Senast: Kristall10
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 815
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka