Det kostar inte så mycket. Jag betalade för 2 år direkt så minns inte exakt men typ 40 kr/månad eller nåt? Inget maxavstånd. Jag har kollat vad han gör här hemma i Linköping när jag varit i Sthlm tex 😅
Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. :p Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.

Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. :p Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.
Jag har Tractive och har vänner som har den också, alla jag vet är jättenöjda med den! :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
242
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 623
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: jemeni
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka