Det kostar inte så mycket. Jag betalade för 2 år direkt så minns inte exakt men typ 40 kr/månad eller nåt? Inget maxavstånd. Jag har kollat vad han gör här hemma i Linköping när jag varit i Sthlm tex 😅
Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. :p Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.

Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. :p Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.
Jag har Tractive och har vänner som har den också, alla jag vet är jättenöjda med den! :)

Liknande trådar

Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
34
· Visningar
2 283
Senast: Keb71
·
Katthälsa Mina katter går ute dagtid i den mån de vill och har då halsband med gps. Det har fungerat bra länge men för ett tag sen upptäcktes att...
Svar
11
· Visningar
1 045
Senast: cili
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
825
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
944
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama