Vi funderar på att skaffa till våra innekatter att ha på ifall de skulle smita...
Det hade jag behövt när jag bodde i lägenhet. Min ena var ute och rymde rätt ofta, där. Bodde typ 75 m från motorväg, så det var nervöst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi funderar på att skaffa till våra innekatter att ha på ifall de skulle smita...
Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.Det kostar inte så mycket. Jag betalade för 2 år direkt så minns inte exakt men typ 40 kr/månad eller nåt? Inget maxavstånd. Jag har kollat vad han gör här hemma i Linköping när jag varit i Sthlm tex
Jag har Tractive och har vänner som har den också, alla jag vet är jättenöjda med den!Vilken GPS har du? Finns ju jättedyra som nog är "bäst i test" och så finns det billigare som folk verkar tycka är bra eller dåliga. Mina två katter ska få börja gå ut snart men vill köpa gps:er till dem.