Red_Chili
Trådstartare
Som det ser ut nu kommer jag mest troligt sitta själv hemma på nyår. Misstänker att även buke kommer vara dött då och vips sitter jag utan möjlighet att riktigt roa mig själv Att gå ut och titta på fyrverkerier eller så är inget alternativ eftersom jag vill vara hemma och hålla hundarna sällskap. Blir säkert så att jag kommer sitta och titta på en film, kanske måla något och.. ha tråkigt?
Tänker mig att det kunde vara fint att laga lite god mat och baka något gott till efterrätt/nattgodis, både för att det är gott och för att ha lite tidsfördriv. Är dock helt ointresserad av matlagning osv, men duktig på att baka och kan följa recept hyfsat.
Tips på lättlagade godsaker, både mat, efterrätter och mer godisliknande saker? Mitt enda krav är att det ska vara vegetariskt (äter dock mejeriprodukter).
Tänker mig att det kunde vara fint att laga lite god mat och baka något gott till efterrätt/nattgodis, både för att det är gott och för att ha lite tidsfördriv. Är dock helt ointresserad av matlagning osv, men duktig på att baka och kan följa recept hyfsat.
Tips på lättlagade godsaker, både mat, efterrätter och mer godisliknande saker? Mitt enda krav är att det ska vara vegetariskt (äter dock mejeriprodukter).