Gosegubben igen då........

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare stally
  • Startdatum Startdatum
S

stally

Mina barn skulle tycka att jag var pinsam.......... :o

Men den här sidan är lite död ibland?????

Gubben vann med 5 längder på Valla i går......kunde inte hålla mig att berätta för er :love: :love: :love: :love:

Jag får väl prata med mig själv då......... :cool:

Men karlfan börjar få lite divalater :devil:

Har du tråkigt???

Du vet väl att man måste låta en stjärna ha sina later i fred så att h*n inte tappar stinget???

Eller gäller det bara hästarna??? :rofl: :rofl: :rofl:

/// ghost

Ja jag har tråkigt,det är så jäkla varmt här så det är svårt att göra annat än att hasa sig till stranden..... ;)

Näe,förstår du han börjar få så himla m.k.t. mycket "viktiga" samtal....... :mad: :angel:

Tack!Men "medaljens baksida",du vet DIVAN,är och skor 4 stora ridhästar i värmen......... :rofl: :devil:

Grattis!! Antar "Gosegubben" sitter i sulkyn då eftersom han är och skor :D :D

GRATTIS får man ju lov att säga då :bump: :bump:

*martha som bor där det ÅSKADE 10 TIMMAR!!! :crazy: nonstop igår, och varit utan tel ända tills nu :crazy: :crazy:**

Jo åskan slog ut telefonväxeln på veterinärstationen. Tur att förstetelefonen funkar iaf. Då går det att nå svararen och få numret till jourhavande. Men gissa om jag provringde telefonen stup i ett under min jour igår :crazy:

jo du...hela kommunen var utslagen :crazy: vägar avstängda för risk för underminering, min mobil funkar, men det finns dom som det inte gör det för heller....jävlar vilket väder...men hästarna var coola...dom studsade bara till när det slog precis i närheten...som det gjorde några ggr :crazy:

377097_90624.jpg

Jösses kommer ihåg hur det var när det åskade i Värmeland :eek:

Det tillomed slog ned i herrgården där jag bodde så halva brann upp!!!

Tack alla!!!!! :) :bow:

Imorn e det dags igen....... :crazy:För den egna pållen,på gävle,det känns så nervöst så jag kommer nog dööööö innan!!!!!! :eek:

Han har nog smockat i sig för mycket skärgårdsgräs för att orka kuta........ :smirk:

Gävle! namnet då?
Så kan jag stå vid staketet å hålla tummarna.

Och Grattis till igår :bow:

Nej!Du måste komma å hälsa!!!!!!! :)

Clown Rick,Vår egen :love:+ Speedy Ocean,som min grabb tidigare kört in och så

Kommer förbi! Ska ner till butiken å köpa huvudlag till BR, för han ska starta på Tisd på Gävle!

Gud så spännande! :)Vi syns då,om du ser ett nervrak som ligger å spyr så e det jag!!! :p

Idag har jag knådat en del med händerna,så om det mot förmodan går bra är det din förtjänst........ :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 143
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 180
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 741
Hemmet Jag håller på att se över min ekonomi nu när man blivit (ensamstående) mammaledig och det är ju inget skämt kring att man inte blir rik...
Svar
15
· Visningar
1 274
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama