Gosedjursarrangemang

Sv: Gosedjursarrangemang

Hum, skumt, och spännande.
De säger ju dock ingenting om hur ofta detta sker, jag är inte övertygad om att det inte är slumpmässigt. Intressant dock hur beteendet ändrades efter att han kom sin matte närmre, men det kan ju också vara människorna som söker förklaringar som inte finns...

Sv: Gosedjursarrangemang

Nu ville min dator inte spela upp ljudet för mig, så jag läste bara texten och tittade på filmen.. men alltså, SÅ spooky är det väl inte?
Vår vovve lämnar ofta ett "likvärdigt" byte när han tar en annan leksak, tex har han en sko han får leka med, den lämnar han ibland i inbyte mot en av de skor han INTE får ta :crazy: lät jag honom hålla på med alla våra skor skulle de säkert ligga på rad i hallen...

Och om hunden(som den här) har typ hundra apor och grodor som leksaker så är det väl inte jättekonstigt att de hamnar i grupper?

Nä... jag vart inte så impad faktiskt..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte om det ska räknas som underhållning eller skräckinjagande dokumentär, men man känner sig väldigt normal och sund efter att...
Svar
3
· Visningar
797
Senast: Sel
·
Anläggning Såg detta klipp på svt play, spola in 30;40 min in i filmen. Sedan dyker underlaget upp en stund efter...
Svar
4
· Visningar
1 314
Senast: _Viva_
·
Hundavel & Ras :bow: till länsstyrelsen i Skåne län! Uppfödarens kommentar i slutet var ju bara för sorglig. Sedan när blev hälften "en liten del"...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 841
Senast: Belethien
·
Hundavel & Ras ...finns i svtplays arkiv nu! Denna dokumentär har ju hunnit gå i några omgångar nu på tv men om någon av er ändå missat den finns...
Svar
1
· Visningar
1 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka