Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag skulle nog, om den känns viktig för dig, lämna in den till någon som fixar sånt. Det finns ju ställen som lyckas sanera allt möjligt bråte från diverse spännande.Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt smutsiga, finns det något sätt att få dem rena(re)?
Det kan ju inte vara nyttigt att andas in?? Något måste ju vara fel? Vi eldar i kamin dagligen på vintrarna men inte har vi en svart hinna överallt!Vi eldar och det resulterar i att allt har en svart hinna över sig. Jag har en gammal Josef Frank lampa med linskärmar som är ordentligt smutsiga, finns det något sätt att få dem rena(re)?
Tänker samma. Jag har aldrig någonsin varit med om att det blivit någon synlig påverkan i rum trots flitigt eldande. Det låter väldigt fel och ohälsosamt.Det kan ju inte vara nyttigt att andas in?? Något måste ju vara fel? Vi eldar i kamin dagligen på vintrarna men inte har vi en svart hinna överallt!