Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står mitt i flyttstädning och har en fläckig gummilist på frysdörren som jag inte får ren. Är det någon som sitter på något bra knep för det här?
Ingen aning, ljusbruna sådana iafVad är det för fläckar?
Fläcksuddare menar du? Älskar fläcksuddare Tyvärr funkade det inte den här gången dock!@gul_zebra: En sådan där "magisk" svamp kanske? De har billiga på Dollar Store.
Tack för tipsen! Kom precis hem från affären där ättika inhandlats, hjälper inte det så får jag dra iväg och handla en sväng till imorrn
Fläcksuddare menar du? Älskar fläcksuddare Tyvärr funkade det inte den här gången dock!
Ja samma här Hade en fläck innanför ytterdörren från en dörrmatta som jag trodde jag skulle få stå och betala dyrt för nu vid flytten. Men icke! Fläcksuddare gjorde susen! Har kämpat mig blå med den där jävla fläcken innan jag gav upp och täckte skiten med en trasmatta i några år, och så går en liten jävla svamp och tar bort den med mycket liten ansträngning nu, så jävla snopet men ack så uppskattatJa, det var fläcksuddare jag menade. Den hjälper ju på det mesta men jag har gått bet på några fläckar även med den. Annars är ju den enormt effektiv, jag har fått bort fläckar jag trott varit helt kört med en sådan.