Göra ren list i frysen?

gul_zebra

Trådstartare
Står mitt i flyttstädning och har en fläckig gummilist på frysdörren som jag inte får ren. Är det någon som sitter på något bra knep för det här?

Tack för tipsen! Kom precis hem från affären där ättika inhandlats, hjälper inte det så får jag dra iväg och handla en sväng till imorrn :up:

Fläcksuddare menar du? Älskar fläcksuddare :D Tyvärr funkade det inte den här gången dock!

Ja, det var fläcksuddare jag menade. Den hjälper ju på det mesta men jag har gått bet på några fläckar även med den. Annars är ju den enormt effektiv, jag har fått bort fläckar jag trott varit helt kört med en sådan.

Ja, det var fläcksuddare jag menade. Den hjälper ju på det mesta men jag har gått bet på några fläckar även med den. Annars är ju den enormt effektiv, jag har fått bort fläckar jag trott varit helt kört med en sådan.
Ja samma här :) Hade en fläck innanför ytterdörren från en dörrmatta som jag trodde jag skulle få stå och betala dyrt för nu vid flytten. Men icke! Fläcksuddare gjorde susen! Har kämpat mig blå med den där jävla fläcken innan jag gav upp och täckte skiten med en trasmatta i några år, och så går en liten jävla svamp och tar bort den med mycket liten ansträngning nu, så jävla snopet men ack så uppskattat :D

Liknande trådar

Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 808
Senast: Ketrawzc
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 740
Senast: Tora
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
412
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama