Göra kanin rumsren

A

Alisa

Nu ska jag snart flytta till min första lägenhet.
Jag har då två kaniner som jag tänkte ha lösa i lgh.
Jag har haft en kanin som var lös innan. Hon var aldrig i buren förutom när hon åt och kissa/bajsa.
Men hon var liksom "fri" från det att hon var bebis, så hon lärde liksom sig själv att bli rumsren.
Dessa kaniner jag har nu är två år.
Så hur lär man dom att kissa/bajsa gör man i buren=)?
Tacksam för svar:bump::banana:

Sv: Göra kanin rumsren

vet inte om detta funkar, men jag har alltid haft toalettlåda åt mina kaniner utanföre buren.

sätt i lite avföring i lådan så att den luktar rätt. sätt sedan kaninerna regelbundet på lådan så kanske de lär sig, kaniner är ju renliga djur

Liknande trådar

Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: KesoNeso
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 430
Senast: Snurrfian
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 410
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar