Göra hemsidor åt andra!

K

kentflikkan

Jag tycker det är väldigt kul att göra hemsidor och till hösten ska jag börja en kurs i webdesign.
men hur ska man få tag på hemsidor att göra åt andra? ska man annonsera lr så? bara undrar hur ni som gör hemsidor åt andra gör!
 
Svågerpolitik. :D Det funkade i ett fall. (300 kr. i timmen)

När det började bli tal om att få igång ridklubbens hemsida igen, höll jag mig framme, och erbjöd mig. Till slut blev det så, att jag blev ensam ansvarig. (Idéellt)

Se till att synas, utöva påtryckningar, och visa intresse, så är det alltid någon som hakar på. :) Visa gärna att du har något att komma med också - gör en portfolio, skaffa referenser, hänvisa till sajter som du gjort, o.s.v.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
626
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Kultur Jag är rätt säker på att jag inte är den enda på forumet som skriver eller har drömmar om att en dag få ner den där romanen eller...
7 8 9
Svar
173
· Visningar
4 715
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp