Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan man använda traktordäck som man delar på och använder plastmattor och "limmar" ihop med silocon? Eller är det allt för giftigt från däcken?
Kan ju bli lite ballt..
Nackdelen är att jag vet inte hur och om det ens går att gräva där..
Gården är placerat mitt uppe på en stor kulle och har starka misstankar om att det är bergshäll strax under gräsmattan..
det brukar ju finnas begagnade hårda "dammskal" på blocket osv, kanske inte rätt säsong just nu dock Men en matta anpassad för dammar är nog ett måste annars som tidigare skrivit.
Tror som flera andra skriver... Att tyvärr kommer dina fiskar att dö om du använder isär-sågat traktordäck. Det är inte så nyttigt.
Sen kan jag bara skriva under på att det INTE är lätt att dela ett däck. Jag skulle göra det, för att ha till terränghinder. Använde, som du tänkt, en vinkelslip, men det enda som hände var att vinkelslipen blev full av gummisslem som kackade ihop maskinen.. Blää
Vill du promt använda ett traktordäck (trevlig idé) så skulle då jag göra så att jag köpte en gummimatta avsedd för dammar och sätta i däcket, och upp över kanten. Hoppas att du förstår hur jag menar
Ahh, då kanske jag ska begrava den idén.
Eller överlåta delandet till killen.
Humm, filurar på om man skulle låna det gigantiska däcken som står utanför däckfirman i stan, symmer nog några liter, hehe..
Ett traktordäck känns, litet? Eller?
(smart idé och lägga matta på insidan, jo jag förstod. )
Trädgård & Växter
Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
Hundavel & Ras Ja! Jag har ju flera gånger gått och väntat på kullar där det inte blivit några valpar alls eller som sist blev det bara en enda och den...
Hästhantering Fick en aha-upplevelse med ponnyn ikväll. Vi tränade en del stå på matta i somras, men pga hur omgivningarna ser ut kunde hon inte vara...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.