Göra 4 bilder till en??

Veronika

Trådstartare
Hur gör man tex om man har 4 bilder o vill göra så det blir en? Har sett typ på blocket att folk gjort. Alltså 2 olika bilder uppe o 2 undertill. Och vilket program är bäst/enklast att göra det i?
Tacksam för svar :bow:
 
Sv: Göra 4 bilder till en??

Du kan göra en ny bild i Adobe Photoshop (Elements). Sedan kopierar du de andra bilderna och klistrar in kopiorna i den nya bilden. Placera kopiorna där du vill ha dem. Gör till ett lager och spara bilden.
 
Sv: Göra 4 bilder till en??

Du kan också göra det i Paint som följer med Windows..Brukar ligga på Start-Program-Tillbehör-Paint (eller liknande)
I Paint öppnar du ett nytt dokument och klickar på menyn Redigera-Klistra in från och letar på de bilder du vill använda.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Myrten
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 744
Senast: sjoberga
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 805
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp