googla på

B

Blixtra

"rullstolsoffer med jätteboll" på google, glöm ej cituatonstecknen!!

kolla vad google föreslår för mening,,:angel:

Sv: googla på

Haha... :rofl: :eek:

Tur att ni finns så man får sig lite goda skratt...

Men hur sjutton kom du på att söka på det om jag får fråga... :D :angel:

pinky skrev:
Hur har någon (du själv?) kommit på detta?
*haha* precis samma sak funderade jag på! Fick den i mailen, från min sambo.... :eek: , men han har fått den av en arbetskamrat :crazy: *pust*....

jag öppnade deffenitivt INTE!! men det är kul att se vad google föreslår... :rofl:

*KL*

Nu har jag pratat med sambon, de öppnade länken på jobbet ... och kom bara till ett annat forum, så så häftigt var det ju inte, men endå..

Kan tillägga att det endast verkar fungera i den svenska versionen av google. Men kul var det =o)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är ingen stor poddlyssnare, men skulle ändå vilja ha en specifik app för det. Har haft Googles, vad den nu hette, men den har de...
Svar
12
· Visningar
381
Senast: Lavine
·
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: tott
·
IT & mobiler Det startade med att jag fick gmail (som jag aldrig använder) om en bokning på ett hotell i ett grannland. Mailade tilbaka och sa att...
2
Svar
33
· Visningar
2 685
Senast: Mia_R
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 952
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix