Goldmine xx

Empire

Trådstartare
Funderar på att betäka mitt halvblod med Goldmine xx.
Någon som har avkomma efter honom? Hur är dom?

Sv: Goldmine xx

Hejsan! Jag har en avkomma från Goldmine. Hon är 5 år just nu och har ett bra "piggt" temprament och är nyfiken på allt och lär sig snabbt. Hon är som sagt inte så igång och har då lite över energi men inte dum någonstans. Hon är väldigt fin :) Alla som har sett henne har alltid börjat med att säga vad fin hon är och hon har två andra syskon som är väldigt lik henne och alla dem är väldigt lika i kroppen och tempramentet, men absolut trevliga och lättlärda. Jag tror att något syskon gick MSV dressyr eller hopp, kommer inte riktigt ihåg vilken gren. Jag har bara haft mitt sto i 6 veckor men på dem veckorna har hon utvecklats OTROLIGT mycket :laugh:

MVH Linnéa

Sv: Goldmine xx

Har en 9åring efter Goldmine! Hon är mycket trevlig, men med humör! Het på hinder och älskar att hoppa! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 095
Senast: Hermelin
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 778
Senast: Juli0a
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 022
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka