goggles till hund?

aneeette

Trådstartare
hej!

Någon som vet var man kan få tag i sånna där superläckra goggles(?) till hundar?

Jag och min lilla grabb ska ut på äventyr över påskhelgen så jag skulle behöva få tag på ett par ganska snabbt :)

Sv: goggles till hund?

Min hund fick sådana i julklapp av min pojkvän :rofl: (hon har inte haft användning för dem än :angel:)

Googla på goggles + hund så kommer det i alla fall upp ett ställe som säljer på första sidan. Hur snabbt de kan skicka vet jag dock inte.

Precis därför, vi ska ut och åka massa skoter och fara runt så det kan ju vara bra att göra det lite snällare mot ögonen när det kommer bli en hel del längre turer :)

Okej, jag ska kolla där då. Tack! :)

Hittade ingen bra sida när jag sökte på google!

nu bor du ju lite långt men i lommas zoobutik har dom googles till halva priset dom kanske har någon hemsida som skickar, prova där :) det heter zoogiganten

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 575
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 568
Senast: Tuggben
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 884
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka