Godkänt bett?

Guldaskig

Trådstartare
Försöker utläsa i TR om jag får tävla på mitt tredelade bett med parerstänger. Någon som kan hjälpa mig? Jag ser att man får tävla på vanligt tränsbett med parerstänger och att man får tävla på tredelat. Men får man kombinera de två är frågan ;)

Försöker utläsa i TR om jag får tävla på mitt tredelade bett med parerstänger. Någon som kan hjälpa mig? Jag ser att man får tävla på vanligt tränsbett med parerstänger och att man får tävla på tredelat. Men får man kombinera de två är frågan ;)
Jag hade tolkat det så då det bara visas prototyper av godkända bett., ser att det står något om att det finns fler bilder på ridsport.se. Ska se om jag hittar något.

TR 2 5. Bett 5.1. Oledade, en- och tvåledade bett är tillåtna.

Enbart baucherbett är specificerat att det bara får vara enkelledat.

Liknande trådar

Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
712
Senast: Fiorano
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
335
Senast: Cactus
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
1 149
Senast: Linda_A
·
Utrustning Hejsan! Jag har en 2-åring som jag ska börja vänja in med bett. Veterinären var och tog 2 vargtänder i april så hon är undersökt i...
Svar
14
· Visningar
1 680
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.