godkända bruksprovs hingstar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare wisess
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 987
W

wisess

är det bara jag som reagerar på att reflection inte blev godkänd????

Sv: godkända bruksprovs hingstar

han fick ju fina betyg av test ryttarna. visst belamour var oxå fin men vad man kan utläsa av deras kritik tycker jag att reflection fick bättre

är det bara jag som reagerar på att reflection inte blev godkänd????

Jo, jag, det är ett mysterium. Jag gillar hans exteriör, gångarterna får idel beröm, testryttarna är helförtjusta... dessutom, en son efter Rubin Royal är ju inte fel! Varför, oh varför?

jepp.
såg många fina hophästar bland prestation som inte heller föll kommittén i smaken.
sen har vi ju hela högen som strukit sig under provets gång...

Ett mysterium. Hella sa att han kommer sälert att bli en mycket fin tävlingshäst.

De hade samma poäng av testryttarna. Belamour: 9-9 samt 9-8 och Reflektion: 9-9 samt 8-9.. Om man nu ska jämföra dessa. Den ena är dessutom 4 år och den andre 5 år.

Senast ändrad av en moderator:

test ryttarna ja, men de döms ju även efter ålder. högre krav på 5 åringarna, test ryttarna red dessutom längre på femåringarna än fyraåringarna

Det va du som tyckte att Reflections kritik lät bättre än Belamours..Så det va väl någon annanstans som poängen inte räckte till.. Fick väldigt dålig kritik på hoppningen. Möjligt att poängen där blev för låga.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: Piaff
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de...
2
Svar
32
· Visningar
2 937
Senast: Lea88
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hingsten Unique Ice T blev premierad vid årets Bruksprov. Men nu är hästen såld och ska lämna Sverige. Han ska inte verka i avel och...
Svar
0
· Visningar
238
Senast: Gunnar
·
Avel Hej! Har jag några PRE-folk här på buke som sysslar med avel? Jag har nämligen en hingst köpt från Spanien vars föräldrar har samma...
Svar
9
· Visningar
1 278
Senast: Willys
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka