Godkänd son efter For Pleasure

Epleaser van't Heike är den enda jag kommer på på rak arm (och For Feeling som stod i Sverige) men söker man på t.ex horsetelex så kommer drygt 70 upp från diverse förbund, hur många aktiva har jag dock ingen aning om. Verkar dock inte finnas någon son som har varken ettstolicens eller ordinarie i SWB.

Har också funderat lite eftersom han har så många fina avkommor som är ute och tävlar nu...
 
Det finns fryst kvar efter For Pleasure.
Söner i Tyskland som är i avel i år:
Firth of Lorne (fryst)
For Contest (fryst)
For Cornet
For Keeps
Forsyth

Godkända i Belgien BWP
For Passion D'ive Z
Iq Du Marais DD
Jupiter T
Quinn v/d Heffinck
Kentucky van't Ruytershof
 
Det finns fryst kvar efter For Pleasure.
Söner i Tyskland som är i avel i år:
Firth of Lorne (fryst)
For Contest (fryst)
For Cornet
For Keeps
Forsyth

Godkända i Belgien BWP
For Passion D'ive Z
Iq Du Marais DD
Jupiter T
Quinn v/d Heffinck
Kentucky van't Ruytershof

For Cornet var väl bland de mer fantasilösa hingstnamnen man sett (om stammen är som det verkar). Är det en Schockemöhlehingst?
 
For Cornet var väl bland de mer fantasilösa hingstnamnen man sett (om stammen är som det verkar). Är det en Schockemöhlehingst?

Nej, det är en hannoveraner men blev godkänd hingst i det lilla avelsförbundet Zfdp 2009, även godkänd i Oldenburg international 2012.. Han är bara 1.63. Han tävlas i svår klass hoppning av ägaren. Har vunnit ca 20.000 euro i prispengar..
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Vad skulle ni säga är fördelen med att använda en hovslagare som är godkänd av Jordbruksverket? Vad krävs för att bli godkänd och...
2
Svar
32
· Visningar
2 340
Senast: fio
·
Relationer Min son (26 år) är sambo med en jämnårig tjej, de har fått två underbara barn (3,5 år och 2 år). Nu till problemet, tjejen har inget...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 506
Senast: Oh_really
·
Hästmänniskan På gården jeg står betaler man 3900 for ponni med 8 kg høy og 4100 kr for hest med 12 kg høy. Jeg ønsket å gi ponnien min 9 kg høy, men...
Svar
18
· Visningar
1 772
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej! Är dessa hjälmar godkända att tävla med? Hittar ingen märkning med VG1. Lägger in bild 2 i en kommentar.
Svar
8
· Visningar
1 095
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp