Godis formade som könsorgan

Sv: Godis formade som könsorgan

Fast om du tänker ett varv till, ÄR det verkligen så okej?
I exemplet jag skrev om tex, där det säljs gelégodiskukar i naturlig storlek...?
Jag ser det iallafall som att det är riktigt äckliga och gubbsjuka tankar bakom det godiset...att den som hittat på det tycker det är en läcker idé att de hamnar i munnen på ett minderårigt barn :crazy: (för det vet väl alla att det inte är vuxna i första hand som äter färgglatt gelégodis)

Sv: Godis formade som könsorgan

Jag kan hålla med om att en penis i naturlig storlek i vissa fall kan vara lite över gränsen. Jag antar att den var ganska naturtrogen i övrigt också?
Jag vet inte heller vart ungen köpte godiset men vanligtvis säljs så naturtroga godisar i sexbutiker, och då självklart med anspelan på sex.
Smågodisar i form av penisar och vaginor ser jag fortfarande inget fel i. Då är det värre att sälja godis-pistoler, pipor och cigaretter.

Säljs godiset med tydlig sexuell anspelan, till små barn. Nej då tycker jag inte att det är okej. Men snoppar och muttor handlar inte bara om sex. Nästan inte alls om man ser i det stora hela...

Jag tror inte att de som gör godissnoppar är pedofiler som vill "godisförgripa" sig på barn, lika lite som jag tror att de som tillverkar pistoler och lakritspipor vill att barnen ska bli kedjerökande krypskyttar.

Tycker däremot att det är synd att könet ska vara en sån tabu i dagens samhälle. Man ska inte behöva skämmas över sin mutta, den är lika normal som näsan!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 845
Senast: Anonymisten
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 662
Senast: Fraegd
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 802
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En sak som i alla fall är helt fantastisk är att: min sömn har hittat tillbaks till mig!!! :banana: Jag har nu under snart 4 veckors...
Svar
0
· Visningar
399
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama