Godaste saften.

Monifa

Trådstartare
Dricker en hel del saft för stunden och gör den själv. Men skulle behöva lite smakideér :bump:

Har gjort citronsaft (första omgången blev jättegod, andra smakade inte bra så den kasserades), hallonsaft och blåbär/hallonsaft.

Vill inte ha för söta safter men har ni något bra recept får ni gärna posta det :love:

Min sambo gjorde saft på äpple och hade en kanelstång i samt nån citronskiva har jag för mig, blev i alla fall jättegott!

Hur gör du din citronsaft? Receptet jag använde sist gav verkligen inte en god saft :(

Jag har bara gjort det en gång tyvärr. Men det var jättegott! Följde bara ett recept jag hittade i en tidning.

Men med citron hade jag skalat med potatisskalare eller en skalkniv för att få med det gula skalet men inte det vita. Och så fruktköttet så klart.

Hemgjord ginger ale efter recept av Anna Bergenström är min favorit. Jag tror du hittar om du googlar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 740
Senast: Tora
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 183
Senast: Lingon
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 177
Senast: Hazel
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
23
· Visningar
2 337
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel