M

melsappaloosas

Lyckades smita ifrån tjocka stläkten ett tag och vill bara önska alla en god jul.:rofl:

Är det fler än jag som tänkte ta en långtur i skogen i morgon?
I Ulricehamn är det 1 cm snö och underbart vackert. Som gjort för en härlig ridtur.

Kan ni inte posta bilder i så fall?

noschristmas.jpg

www.algonet.se/~alita

Sv: God Jul

GOD JUL! :D(Eller Merry Crazyness som jag brukar säga :smirk:)

Ingen snö i sikte här och idag blev hela dagen uppfuckad! Vi skulle pysslat och myst ikväll oh gjort julgodis o skinka och tom spelat Bingolotto på uppesittarkväll som värsta Svenssons :eek: men det blev resa till djursjukhuset för lilla ambullevalpen istället....:( Nu är hon dock hemma igen trots att dom ville ha henne kvar över natt!

Vi kan bara konstatera att inget blir som man planerat, nånsin :angel:

Iallafall, inga julbilder men en liten sånhär istället:

CoolQHJul2.jpg

Här kommer en Jul hälsning till er alla på buke från Texas åxo.

scan0038_1198344901_sys.jpg

Senast ändrad av en moderator:

Första bilden blev så liten, så jag satte in den igen. GOD JUL

scan0038_1198344901.jpg

Lite snö finns i alla fall här, men bilderna är från sommaren... :p

17140270.jpg

Åh Texas Longhorns :love: Planerar vi att skaffa nästa år! :D Då behöver man inte åka till texas och rida på en sån :angel:(även om det är trevligt också iof)

Jag hakar på och önskar er alla en riktigt GOD JUL!!! Snöfritt, plusgrader och dis...WEEEE vilken julkänsla:D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 157
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Ridning Ska försöka att inte bli för långrandig nu. Har ridit mer eller mindre aktivt sedan jag var 11 år gammal och är idag i trettioårsåldern...
Svar
7
· Visningar
2 014
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 941
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V