MJLee

Trådstartare
Till alla som fortfarande är vakna, nu är julafton. Hoppas att alla har en riktigt bra dag, vare sig det är julbord och Kalle Anka, vegetarisk lasagne, softa på stranden i Thailand eller dela ut mat till hemlösa. Som Benjamin Syrsa säger, A Very Merry Christmas...

Till alla som fortfarande är vakna, nu är julafton. Hoppas att alla har en riktigt bra dag, vare sig det är julbord och Kalle Anka, vegetarisk lasagne, softa på stranden i Thailand eller dela ut mat till hemlösa. Som Benjamin Syrsa säger, A Very Merry Christmas...

Glad jul önskar golit han som skriver golits inlägg

God Jul alla fina bukisar!

10678773_10152746765083113_472182723868767405_n.jpg

Har varit en bra dag här, lugn och trevlig :) Nu har vi ätit mat, kollat på Kalle och öppnat julklappar :) Sonen leker med sina julklappar och vi vuxna kollar på Bruce Almighty :)

Liknande trådar

Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 504
Senast: Acto
·
Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 948
Senast: Huggorm
·
Äldre Nu börjar ångesten komma krypande och jag hatar att känna såhär varje år. Mina föräldrar är skilda sen ca 30 år tillbaka, de har två...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 739
Ridning God Jul alla hästvänner. I år har jag tydligen varit extra snäll, för det har ramlat in julklappar från flera håll. Och två kändes...
Svar
3
· Visningar
1 181
Senast: MM
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama