God Forsättning alla !!!!!!!

martha

Trådstartare
Nu vore det väl fan också om det inte ska bli bra och funka igen , åtm för mig :cool:

För övrigt så önskar jag alla andra ÄNNU bättre 2012...sådäså :banana::banana:

Sv: God Forsättning alla !!!!!!!

Ja, jag hakar på din tråd med en eller flera frågor om vad du (ni) har för förhoppningar - mål - önskningar på det nya året?

Personligen hoppas jag att både jag och hästarna får vara friska och skadefria.
Att vi kan vara med och tävla med framgång.
Att min egenuppfödda strulvalack äntligen kommer till start. (ser bra ut nu iaf)
Att jag får låna ett sto för avel.
Att C.C. vinner P d´A. (ska han vara med förresten?)
Att jag äntligen som ensam vinnare sätter v7:an, så jag kan köpa en bra bil.
Att vi slipper läsa om flera tråkiga dopingfall.
Att människor är mera rädd om varandra och är ärliga och snälla.

Jag önskar alla ett gott nytt travår!

C.C. får inte vara me P d'A.
God fortsättning till alla!
Jag hoppas att 2åring kan starta i år och att hästarna är friska o springer bra.

Jag hänger på och önskar God Fortsättning och ett bättre Trav-år för alla!

Det här är året jag hoppas att det släpper - men inte förrän den så kallade vintern år över... :D Just nu är det precis som vanligt.

Det kan inte bli mycket sämre än 2011 åtminstone på hästfronten...

Personligen hoppas jag att både jag och hästarna får vara friska och skadefria.
Att vi kan vara med och tävla med framgång.
Att min egenuppfödda strulvalack äntligen kommer till start. (ser bra ut nu iaf)
Att jag får låna ett sto för avel.
Att C.C. vinner P d´A. (ska han vara med förresten?)
Att jag äntligen som ensam vinnare sätter v7:an, så jag kan köpa en bra bil.
Att vi slipper läsa om flera tråkiga dopingfall.
Att människor är mera rädd om varandra och är ärliga och snälla.

Jag önskar alla ett gott nytt travår!
Redan infriat!!Du får låna en av mina. Jag har två st och eftersom jag går i skolan nu så har jag bestämt att låna ut en av dem. Du får välja först vilken du vill ha!!
gulan

C.C. får inte vara me P d'A.
God fortsättning till alla!
Jag hoppas att 2åring kan starta i år och att hästarna är friska o springer bra.
Min tvååring har precis börjat länga lite på sitt härliga driviga steg. Hoppas på start så här års för nyblivna 2åringar...det gör jag aldrig -även om det alltid är det vi tränar för. Men om det blir någon start eller inte avgör de själva. (fast du kanske menade din nyblivna 3åring?:D)
gulan

Jag hoppas också på att min 2åring kommer till start, men det e ju tydligen fel att hoppas på det. Men träna utan o hoppas på det ska man göra.
Blir det ingen start för min 2åring i år så för blir hon ostartad.

Jag hoppas också på att min 2åring kommer till start, men det e ju tydligen fel att hoppas på det. Men träna utan o hoppas på det ska man göra.
Blir det ingen start för min 2åring i år så för blir hon ostartad.

Menar du verkligen vad du skriver??? :rofl::rofl::rofl:

Eller menar du nya tag 2013??? :D

Nej, hon ska betäckas. Han som äger halva vill se om hon kommer till start men hon är bara framavlad för att få ett föl. Jag har sista ordet om det blir någon träning alls mer... blir det inte det så öppnar jag upp hagen me I3ha till så blir det lösdrift för henne. Hon går på lösdrift nu också men en mindre.

kl

TAck detsamma. God fortsättning på er alla och må hästarna springa mycket pengar, hålla sig friska och glada, alla som ska bli dräktiga blir det på första försöket och att alla vi som väntar föl får en smidig säsong...

AM (som nu har snott en fin fölmärr så där i ett hafs) :D

Liknande trådar

Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre...
2
Svar
33
· Visningar
1 629
Senast: Murray
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 043
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 903
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag skulle önska fler högtalare i mitt hem. I dagsläget har jag bara en Sonos bokhyllehögtalare från Ikea (Symfonisk wifi-bokhögtalare...
Svar
11
· Visningar
397
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka