BernT

Trådstartare
Var köper man gnuggisar? Måste vara fysisk butik för dottern vill ha de idag.. har köpt förut men minns inte var det var. Vi bor i Göteborg så de flesta butiker finns väl här.

Akademibokhandeln, Åhlens dök upp när jag googlade.
Men annars tänker jag "krims krams" butiker.

Jag kollade först Akademibokhandeln men de verkar mest ha gnuggisar som man gnuggar in i böcker. Här ska tatueras på barnet, hon hade nog blivit väldigt arg om jag kom hem med en gnuggis-bok 😂 åhlens hade jag inte en tanke på, tack ska kolla!

Jag kollade först Akademibokhandeln men de verkar mest ha gnuggisar som man gnuggar in i böcker. Här ska tatueras på barnet, hon hade nog blivit väldigt arg om jag kom hem med en gnuggis-bok 😂 åhlens hade jag inte en tanke på, tack ska kolla!
Tatueringar brukar finnas i varenda leksaksaffär.

Åhlens hade massor! Så svänger in till nordstan på lunchen tänkte jag. Ska bara bestämma mig för om jag ska parkera hemma och ta bussen till nordstan och sen tillbaka hem och hämta bilen eller parkera i nordstan 🤔. Är trafikkaos i stan och vi bor nära, ska bara överlägga med mig själv om jag ska vara lat eller ej 🙈 hade dessutom bonus att handla för på åhlens! Gratis gnuggisar!!

Liknande trådar

Tjatter Jag vill köpa en vara från Hööks, men den finns bara i Skellefteå och Hööks vill inte skicka från butik. Är det någon här på Buke som...
Svar
1
· Visningar
292
Senast: Houdinie
·
Kropp & Själ Inser att jag har åkt ambulans många gånger. Några pga av dottern men de flesta när jag själv har blivit akut dålig. Alltid blivit bra...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
4 897
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 810
Senast: Tajger
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
285

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka