DarkInNight
Trådstartare
Använder Ikeas plåttunna men funderar över andra alternativ, vad använder ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Väldigt praktiska. Men tyvärr inte så mussäkra, jag har haft både enstaka möss som tagit sig in i dem och en gång en hel musfamilj som bosatte sig i havrenIkeas plastlådor för källsortering. Smidigt att kunna stapla på varandra och ändå ta foder ut dem. Den största lådan rymmer en 25kg säck.
Låter mössen bli dem?Vanliga fodertunnor i plast
Ja, har aldrig varit med om att möss tar sig in i hårdplast?Låter mössen bli dem?
Här tar de sig in i allt, trä, plast.. Bor onekligen på fel ställe
Gamla frysboxarAnvänder Ikeas plåttunna men funderar över andra alternativ, vad använder ni?
Oj då!Väldigt praktiska. Men tyvärr inte så mussäkra, jag har haft både enstaka möss som tagit sig in i dem och en gång en hel musfamilj som bosatte sig i havren
Jag har problem med möss, men hittills har de inte tagit sig in i de vita plastlådorna för källsortering som man staplar på varandra. Däremot kan jag tänka mig att det kan gå, framförallt med lite mindre möss.Oj då!
Vi har inga problem med med möss så jag har aldrig testat dem i skarpt läge
Jag har även haft så kallade svetstunnor att förvara två till tre säckar foder i. De är rätt höga så opraktiska om man ska hälla upp fodret i dem och sedan få tag på det sista i botten. Men de är absolut inbrottssäkra!