Glycosamin?????

K

Korsning

Min häst har problem med sina leder och jag ska börja med att ge Glycosamin. Man griper efter varje halmstrå som kan göra livet lite lättare för henne. Frågan är bara VILKEN SORT är mest prisvärd?? Någon som har testat billiga v.s dyra? Är de dyra så mycket bättre så köper jag det.
Mvh Lisa

Sv: Glycosamin?????

Min häst äter glykosamin, och det har jag fått av min veterinär som beställer det från USA. Det kostar cirka 1000 kr i månaden... är ganska dyrt, men ska man ändå ge dom känns det bäst om man vet att det är rikigt bra grejer!
men det är första burken som är dyrast, nu får min häst två mått om dagen och burken kommer räcka i minst ett halvår (Den kostar 3000 kr)

Men min häst är försäkrad i if, och dom betalade 75% av priset! Helt underbart...!! Men jag tror inte Agria betalar den...

Jag rekommenderar dig att prata med din veterinär!

Sv: Glycosamin?????

Då slänger jag in en fråga;
Är det bra för äldre hästar/hästar som är stela på morgon osv..dvs när de stått still ett par timmar?

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
340
Senast: Fetaost
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 975
Senast: Squie
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
Svar
18
· Visningar
1 632
Senast: Shaggy
·
Foder & Strö Hej! Efter en tid i sjukhage har min häst tyvärr tappat en del i hull (varit lite stressad och då ätit dåligt) och behöver få upp henne...
Svar
12
· Visningar
1 154
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama