Glukosamin...hjälp jag har gjort av med receptet.

V

venkan

Finns det någon i detta forum som kan receptet till kryddmixen som har samma inverkan som glukosamin??? Jag fick tipset och receptet av min hästmassör men har nu gjort av med det. Och inte får jag tag på min hästmassör heller...suuuuck.
Om ni kan det så blir jag jätte glad!!! :bump:

Sv: Glukosamin...hjälp jag har gjort av med receptet.

Ärligt talat så tror jag inte att du kan blanda till något glukosaminliknande själv!
Men möjligen är det gurkmeja du söker?

Sv: Glukosamin...hjälp jag har gjort av med receptet.

Nej inte blanda glukosamin. Men det finns en kryddmix som ger likvärdig effekt. Den innehåller gurkmeja och 2 ingredienser mer men jag kan inte komma på vad...

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 754
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
28 009
Senast: ptr
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 679
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar