Sv: Glossybox

Bra! För dom pengarna man betalar så kan man stå ut med att man får lite konstiga grejer ibland, det är ju ändå kul att prova nytt. Har bara bra erfarenhet av kundtjänst. Däremot tycker jag att det är segt att boxen kommer lite sent, men det är ju liksom inte hela världen, jag är bara otålig ;)
 
Sv: Glossybox

Hatar den! Stor och klumpig förpackning som tar plats i bilen när det är många som har den.





(brevbärare) ;)
 
Sv: Glossybox

Tänker säga upp min så fort jag fått min gratisbox. Sjukt långa leveranstider (får alltid boxen minst en vecka in i "fel" månad, som nu, har inte fått maj-boxen än utan den skickades IDAG!). Oftast något problem, i specialboxen nu senast var det fel värde på boxen, helt okända produkter som såg ut att ha plockats i "tre-för-tio-lådan" på Maxi. Skumma färger, repris på produkter m.m. Nu i majboxen (som jag inte fått än som sagt) har de tydligen skickat med utgången energidryck!!!. & ja, ett av de största problemen med att få boxen så sent är att man redan hunnit se spoilers på innehållet (överraskningsmomentet är för mig nästan det viktigaste med boxen).

Så nä, jag är inte nöjd. Visst, jag har väl fått två-tre produkter som jag använder och tycker om, men inte mer än så.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 635
Senast: Takire
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
10
· Visningar
582
Senast: movi
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
263

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp