Glöm inte reflexer.

Sv: Glöm inte reflexer.

Åh vad hemskt :(. Undrar om de hade reflexer på sig?

Hemskt.. Stackars alla inblandade. Kan inte vara roligt att kollidera med en häst :( Hoppas mannen klarar sig!

hemskt! det är en av mina mardrömmar att rammla av efter att ha korsat en vägg, och hästen drar tbx själv! huu!

hoppas hästen klarar sig!

Detta hände mig för många år sedan. Jag åkte av och hästen sprang över vägen och blev påkörd av en bil. Nu var det väl tur i oturen att det var en stor bil så föraren och passageraren klarade sig utan skador. Hästen däremot voltade runt och krossade ena frambenet. Vet. fick komma ut och avliva den på fläcken. Jätte hemskt var de, så jag lider verkligen med ryttaren.

úch va hemskt...:cry:
kanske hade dom reflexer men tror inte d hade hjälpt för hästen skenade ju o bilen hade nog inte hunnit bromsa även fast han sett den i tid tror jag..:(

Jag tror faktiskt inte heller att de hade någon betydelse om dom hade reflexer eller inte. Tråkigt när sånt här händer, man får väl ialla fall vara glad att hon inte satt kvar när hästen skenade ut i vägen. Låter hemskt men de tycker jag. Inte säkert att hon hade fått stopp på den i tid ändå.

Liknande trådar

Fordon Börjar bli mörkt nu på kvällarna så var rädda om er och glöm inte att ta på reflexer när ni är ute på vägen i mörkret.
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 738
Senast: Motacilla
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
870
Senast: igbest
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
386
Senast: Sryoqwe
·
Kropp & Själ Jag skulle verkligen få till något pass styrketräning varje vecka, men vet inte hur jag sak få till det. Jag har fått ont i ryggen och...
2
Svar
36
· Visningar
1 614

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka