Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för alla svar! Då blir det nog ett Amigo täcke nästa gång. Kom över ett bucas select turnout på rea idag satt perfekt på killen och stor fördel att man kan köpa till "stalltäcken" att fästa ihop med till vintern
Vad har ni för åsikter och erfarenheter om bucas? Har ju bara provat de ännu så lan ju byta haha
Riktigt bra kvalitet och material men skaver en del i bogen och så glider de alltid snett över rumpan, inte bara på min häst utan på flera i stallet. Varför är det så? Detta är dock de med fleecefoder. Jag har varit nyfiken på om de polyesterfodrade gör likadant eller ej.Tack för alla svar! Då blir det nog ett Amigo täcke nästa gång. Kom över ett bucas select turnout på rea idag satt perfekt på killen och stor fördel att man kan köpa till "stalltäcken" att fästa ihop med till vintern
Vad har ni för åsikter och erfarenheter om bucas? Har ju bara provat de ännu så lan ju byta haha
Okej! Ska bli intressant och se hur detta blir då, han får lätt skav men det får han ju av allt ändå tyvärr.. det är ju polyesterfodrat, tycker inte så mycket om fleecefodring. Verkar ju som ett bra täcke annars iallafallRiktigt bra kvalitet och material men skaver en del i bogen och så glider de alltid snett över rumpan, inte bara på min häst utan på flera i stallet. Varför är det så? Detta är dock de med fleecefoder. Jag har varit nyfiken på om de polyesterfodrade gör likadant eller ej.
Jag köper Amiga Bravo - håller betydligt bättre än de andra varianterna!
Jag har Amigo till min häst som går en hage där de har en jätterolig lek. Leken går ut på att klä av varann och sedan slita i täckena Jätterolig lek! Men täckena har faktiskt hållit, så bra kvalitet har de väl! Bra passform även.
Horseware Mio däremot är HELT ohållbart!
Jag har inte provat "Bravo", utan säger bara att Amigo har hållt bra FÖR MIG.Amigo har Hero med 600d och Bravo med 1200d. Skillnaden är enormt. Så går tyvärr inte säga bara Amigo = hållbart