Glasögonsymbolen

aprilmaj

Trådstartare
På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?

På en del trådar finns en glasögonsymbol. Den ska väl betyda att det är en tråd man bevakar? Men jag har glasögon på flera trådar som jag inte bevakar och i åtminstone en tråd som jag inte varit inne i öht. Har jag missförstått vad glasögonsymbolen är till för?
Jag tror inte det, det verkar lite mysko. Någon annan som råkat ut för detta eller kan förklara varför det blir så.

Liknande trådar

Fritid Vet inte om det finns något mer intresse här men det finns ju några andra sport-trådar så jag tänkte att jag provar! Jag har alltid...
Svar
8
· Visningar
531
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 157
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 947

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka