P

pooutinoouti

Ni kanske har läast trådar av mig förut. Där jag har skrivit att min häst en trakhenare, 1999 sto . Är jobbig att kratsa hvarnaz på , testar och vill inte gå ungefär .

Igår när jag red hade jag för ovanlighetens skull inte spö men sporrar istället :D Hon var aspigg och gick faktiskt helt ok i form emellan ¨t. Hon har inte muskler så hon orkar gå och bära sig mer än några minuter sedan springer hon med huvvet upp igen och så börjar vi om :)

Hon var jättesnäll och pigg fattade rätt galopper och allt och jag hoppade ett 60 hinder och hon gjorde ett sånt mbamse hopp så ja nästan va på väg att ramla av om ja inte hade haft bra balans :angel:

Så nu är jag lykclig :D Jag jhar nu vart och morgon fodrat och ska snart på tömkörningskurs med henne :D Får se hur det går sen är det hoppning på måndag fast allting väldigt lungt eftersom hon varken har muskler eller kondition :angel:

TACK ALLA SOM LÄST :D // pooutinoouti

Sv: Glad :D

ja, vad kul att det går framåt!
Lycka till i framtiden!

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 400
Senast: cassiopeja
·
Avel Ja nu har jag ju gått och köpt mig ett halvblod med full stam, så då börjar jag ju såklart direkt tänka på att avla på henne :D Allting...
2
Svar
35
· Visningar
2 868
Senast: fia-lisa
·
Hoppning Jag har väl aldrig varit så jätte-intresserad av hoppning och kanske det är just därför som jag inte tycker att jag har utvecklats...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 302
Senast: jag och du
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V